Regulamin sklepu internetowego www.hyundaisklep.pl
§ 1. Informacje ogólne
1.Sklep internetowy hyundaisklep.pl jest własnością firmy:
Sowcar Sp.zo.o.
ul. Wojska Polskiego 104
98-200 Sieradz
NIP 827-20-56-102
Rachunek bankowy:
BS Szadek
44 9269 0004 0000 1384 2000 0010
2.Sklep internetowy zajmuje się sprzedażą części nowych oryginalnych oraz ich sprawdzonych
zamienników do samochodów osobowych i dostawczych marki Hyundai.
3.Asortyment prezentowany w sklepie nie jest zgodny z naszym faktycznym stanem magazynowym,
stanowi on jedynie informację po jakiej cenie dany produkt można nabyć za naszym pośrednictwem.
4.Treść oferty sklepu internetowego hyundaisklep.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu
art. 543 Kodeksu Cywilnego.
5.Klientem sklepu internetowego może być wyłącznie osoba pełnoletnia.
6.Wszelkie uwagi i zastrzeżenia prosimy kierować pod wyżej wymieniony adres.
7.W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy prawa.
§ 2. Zasady zakupu towarów
1.Przy dokonywaniu pierwszego zakupu należy wypełnić formularz rejestracyjny, który pozwoli
wygenerować dla Państwa login oraz hasło.
Od tego momentu staną się Państwo zarejestrowanym użytkownikiem sklepu, co w znacznym
stopniu ułatwi zawieranie kolejnych transakcji.
Jeżeli po upływie 30 min nie będzie na Państwa skrzynce pocztowej linku do potwierdzenia rejestracji
prosimy o sprawdzenie czy Państwa program antywirusowy nie traktuje naszej poczty jako spam.
W tym celu proszę sprawdzić w zakładce "wiadomości śmieci" lub "spam" czy nie ma tam naszej wiadomości.
Jeżeli wiadomości nie będzie prosimy o kontakt z obsługą sklepu. W przypadku zagubienia hasła
lub przyśpieszenia jego otrzymania można skorzystać z opcji "przypomnij hasło".
Jest ona widoczna przy próbie logowania obok pola hasło po prawej stronie.
Klikając link "przypomnij hasło" pojawi się pole podaj swój email
(ten który podaliśmy w formularzu zgłoszeniowym) po wpisaniu klikamy przypomnij.
W ciągu kliku minut otrzymasz hasło na skrzynkę pocztową.
- pamiętaj przed rozpoczęciem zakupów należy się zalogować
- wyszukiwanie towaru rozpoczynamy od wyboru modelu auta.
Na skrzynkę pocztową dostaniesz cztery maile:
W mailu nr 1 będzie informacja "Potwierdzenie złożenia zamówienia nr ..."
W mailu nr 2 będzie informacja "Zmiana statusu zamówienia nr ...(Do zapłaty)"
Dostępność i cena części jest potwierdzona możesz teraz wybrać formę zapłaty i dokonać płatności.
W mailu nr 3 będzie informacja "Zmiana statusu zamówienia nr ...(Wysłano)
Otrzymanie ostatniego maila kończy proces zakupów i oznacza wysłanie towaru.
W tym mailu podajemy nr listu przewozowego i link do sprawdzenia stopnia realizacji wysyłki.
Prosimy o sprawdzanie wysyłki na stronie Firmy Kurierskiej w godzinach rannych dnia następnego
po otrzymaniu maila o wysyłce.
W przypadku stwierdzenia niezgodności oddziału Firmy Kurierskiej z Państwa adresem odbioru przesyłki
prosimy o natychmiastowy kontakt z naszą Firmą.
2.Program lojalnościowy:
Każdy kolejny zakup zarejestrowanego klienta będzie odnotowywany przez nasz system,
co pozwoli także obserwować kupującym historię dokonanych transakcji.
Jest to ważne, gdyż przy pierwszym zakupie otrzymują Państwo rabat globalny
15% na cały asortyment (z wyjątkiem olejów i płynów).
Każdy kolejny zakup premiowany będzie 1% dodatkowym rabatem
niezależnie od rabatu globalnego (z wyjątkiem olejów i płynów).
Maksymalny dodatkowy rabat na części wynosi 10%
(przyznawany dla klientów, którzy dokonali minimum 10 zakupów w naszym sklepie).
3.Dla warsztatów samochodowych warunki ustalamy indywidualnie.
W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.
4.Bardzo ważną rzeczą przy sporządzaniu zamówienia które rozumiane jest jako oferta
art. 66 Kodeksu Cywilnego zawarcia umowy kupna jest podanie wyczerpujących informacji
na temat auta do którego kupują Państwo części.
Podstawową informacją jest podanie pełnego nr nadwozia tzw. nr VIN.
Ta wiedza pozwoli nam zweryfikować poprawność złożonego zamówienia,
a także precyzyjnie odpowiedzieć na zadane pytanie ofertowe.
5.Każdorazowo przed wysłaniem części, zamówienie jest potwierdzane telefonicznie.
W tym celu w formularzu zgłoszeniowym należy podać prawidłowy nr telefonu.
Jeżeli w ciągu 48 godzin nie uda się telefonicznie potwierdzić zamówienia, jest ono anulowane.
6.Jeżeli zamawiany towar jest aktualnie niedostępny lub jest towarem zamawianym na życzenie,
zostaniecie Państwo o tym niezwłocznie powiadomieni, a warunki dostawy i termin
zostaną ustalone indywidualnie.
7.W sytuacjach wyjątkowych zamówienia można składać:
telefonicznie, pocztą elektroniczną lub poprzez komunikator gg.
§ 3. Ceny.
1.Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2.Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
3.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,
wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu
oraz wprowadzania w nich zmian.
§ 4. Płatności.
1.Płatności za przesyłkę można dokonać w następujący sposób:
a) dokonując przedpłaty na rachunek bankowy sklepu, wówczas towar wysyłamy
po odnotowaniu wpływu środków lub po przesłaniu potwierdzenia przelewu
b) dokonując zapłaty w momencie odbioru przesyłki (pobranie).
Ta forma zapłaty nie dotyczy klientów dla których realizowane jest zamówienie indywidualne
(zawsze w takim przypadku będziecie Państwo powiadomieni).
§ 5. Dostawa.
1.Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Firmy Kurierskiej.
- wysyłka towaru dla pobrania w terminie do 24h od momentu telefonicznego potwierdzenia zamówienia
- przedpłata "przelew dowolny" do 24h liczymy od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie
lub po przesłaniu potwierdzenia zapłaty
2.Wyjątek stanowi towar, którego aktualnie brak na stanie lub zamawiany jest indywidualnie
na życzenie klienta. W takim przypadku warunki dostawy zostaną ustalone indywidualnie.
3.Cennik opłat za przesyłki Firmą Kurierską:
Koszt przesyłki dla paczki o wadze do 31 kg wynosi:
– 18 zł – dla dokujących przedpłaty na rachunek bankowy,
– 26 zł – dla płacących w momencie odbioru przesyłki.
§ 6. Gwarancja i reklamacje
1.Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego,
za niezgodność z umową towaru zakupionego przez tego konsumenta na warunkach określonym ustawą
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – to jest w okresie dwóch lat od daty sprzedaży.
Konsument obowiązany jest poinformować Sprzedawcę o niezgodności towaru z umową nie później
niż w terminie dwóch miesięcy od daty stwierdzenia w/w niezgodności, pod rygorem
utraty prawa do reklamacji
2.Wszystkie części sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją producenta liczoną od dnia zakupu.
3.Gwarancja wynosi od 12 do 24 miesięcy w zależności od asortymentu i producenta
(dotyczy klientów indywidualnych).
Dla firm oraz osób prowadzących działalność gospodarczą gwarancja wynosi 12 miesięcy.
4.Podstawą rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji jest posiadanie dokumentu zakupu
oraz montażu części w wyspecjalizowanych warsztatach(paragon lub faktura).
W przypadku wad fabrycznych towaru,
klient może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu
lub za pośrednictwem Sklepu.
Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego
Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny
przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio
w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
5.Jeżeli klient stwierdzi wady techniczne produktu i zdecyduje skierować reklamację bezpośrednio
do sprzedawcy powinien odesłać wadliwy produkt na adres:
Sowcar Sp.zo.o., ul. Wojska Polskiego 104, 98-200 Sieradz
6.Przed wysłaniem części przesyłką zwrotną prosimy o kontakt, pozwoli to uniknąć nieporozumień.
7.Towar wysyłany przesyłką zwrotną w celu rozpatrzenia reklamacji, wysyłany jest na koszt klienta
i bez pobrania. Koszty związane z przesłaniem i odesłaniem towaru reklamowanego,
Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
8.Towar wysłany przesyłką zwrotną za pobraniem nie będzie odebrany.
9.Reklamacje z tytułu gwarancji rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej
wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami. (pobierz: formularz reklamacji)
10.W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy,
a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu braku magazynowego), sklep zwróci nabywcy
równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
11.Uwaga!!! Jeżeli w wyniku wady zakupionego towaru zamontowanego przez uprawniony zakład
nastąpiło uszkodzenie samochodu, nie należy dokonywać żadnych zmian w uszkodzonym samochodzie,
oraz wymontowywać uszkodzonej części, do momentu dokonania oględzin przez upoważnionego
przedstawiciela firmy Sowcar .W przeciwnym wypadku firma Sowcar
będzie zwolniona od odpowiedzialności za uszkodzony samochód.
Termin dokonania oględzin będzie ustalany indywidualnie.
§ 7. Zwrot towaru
1.W przypadku rezygnacji z zakupionego towaru (zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie
niektórych praw konsumentów Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz.271) klient złoży w terminie 10 dni od odbioru
towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu,
o którym mowa w art. 7 ust. 1,
b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach
danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie
od ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu
lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot
ulega szybkiemu zepsuciu,
f) dostarczania prasy,
g) usług w zakresie gier hazardowych.
2. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny,
w fabrycznym opakowaniu – które umożliwia identyfikacje części), nie może nosić śladów eksploatacji.
Koszty przesyłki ponosi Klient.
3. Po sprawdzeniu stanu technicznego zwróconego towaru, sklep dokona zwrotu należności
w formie przelewu bankowego na konto wskazane przez klienta.
4. W przypadku zakupu towarów na podstawie faktury VAT, zwrot należności nastąpi po odesłaniu
podpisanej przez klienta faktury korygującej.
5. Uwaga!!! Przesyłka zawierająca zwracany towar wysłana przez klienta za pobraniem
lub na koszt sklepu nie będzie odebrana.
§ 8. Szkody powstałe podczas transportu
1.W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia
czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić
z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym,
iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan
opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu
szkody.
Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
2.Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie
powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej lub niepoprawne
sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie
oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt
w takim stanie, w jakim go otrzymał.
§ 9. Ochrona danych osobowych
1.Oświadczamy, że dane klientów podane w formularzu zgłoszeniowym przechowywane są w historii kont
internetowych sklepu hyundaisklep.pl.
2.Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim oraz nie są przedmiotem sprzedaży.
3.Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celu dokonania transakcji kupna sprzedaży za pośrednictwem
sklepu internetowego oraz do działań marketingowych prowadzonych przez Sowcar.
§ 10. Postanowienia końcowe
1.Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen jak i niniejszego Regulaminu w każdym momencie,
o ile jest to konieczne w nagłych przypadkach jak zmiany w prawie lub z przyczyny techniczne.
Wszelkie zmiany w niniejszym regulaminie będą publikowane online, jednakże dalsze korzystanie
ze strony uznaje się za akceptację nowego Regulaminu.
2.Zdjęcia części samochodowych zamieszczone w naszym sklepie maja charakter poglądowy.
3.Pomimo dołożonych starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne
oraz zdjęcia nie zawierają błędów oraz uchybień, a także, że wyglądem mogą odbiegać od rzeczywistości.
4.Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu i jest związany z jego postanowieniami.